نور

نور
اخبار روز رو اینجا ببینید

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 19435
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

به گزارش اوج نیوز،فیفا در این گزارش نوشت:

الهلال به دنبال پیروزی در برابر تیم استقلال است تا با یک تیر دو نشان بزند.پیروزی در یک بازی خانگی و صعود به رده نخست جدول رده بندی گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا.
در ادامه این گزارش آمده است:استقلال در حال حاضر با 4 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و الهلال با 3 امتیاز در رده دوم است.الهلال این رقابت ها را با شکست 3 بر 1 مقابل العین امارات در ال کلاسیکو عرب ها آغاز کرد و در بازی دوم با همین نتیجه از سد تیم الریان قطر گذشت.این در حالی است که تیم استقلال در بازی نخست خود در دوحه مقابل تیم الریان به تساوی 3 بر 3 رسید و پس از آن در خانه با نتیجه دو بر صفر از سد العین امارات گذشت.

سایت فیفا در ادامه نوشت:بازیکنان الهلال از مهارت های فردی بالایی برخوردارند اما به نظر می رسد مشکل این تیم در خط دفاع است.جاییکه اشتباهاتی از بازیکنان الهلال سر می زند و زلاتکو دالیچ باید برای رفع این مشکل تلاش کند.حضور بازیکنانی نظیر:عبدالله سودایری،سلطان ال بیشی،دی پائولو،مجید مرشدی،عبدالله ال زوری،گوستاوو و یاسر الحقطانی امیدها را به اردوی الهلال برمی گرداند.
در سوی مقابل تیم استقلال ایران،با اتکا به حضور مهدی رحمتی،درون دروازه،ساموئل و امیر صادقی،جواد نکونام،مجتبی جباری،آرزه و فرهاد مجیدی به دنبال موفقیت در این بازی است.


به گزارش اوج،سایت فیفا در حالی از حضور مجیدی در بازی مقابل الهلال خبر داده است که وی در این بازی به دلیل مصدومیت حضور ندارد.


نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت21:56---13 فروردين 1392
من مطمئنم که میبریم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط ایمان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :