نور

نور
اخبار روز رو اینجا ببینید

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 19497
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در یادداشتی نوشت : با کمال احترام باید نوشت آنچه تحت عنوان احکام کمیته انضباطی برای استقلال در نهایت تعجیل و تسریع نوشته شده و البته تا این لحظه به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است از نظر افکار عمومی و به قضاوت مردم چندان آرای صحیحی به شمار نمی رود و برخوردهای دوگانه ای را به ذهن متبادر می کند چرا که موارد بسیار سنگینتری در لیگ برتر مشاهده شده که آرایی بسیار سبکتر از آنچه برای استقلال نوشته اند را از سوی کمیته انضباطی در پی داشته است!

از محرومیت به اجرا در نیامده برای سرمربی محترم پرسپولیس بگیرید تا اتفاقات سال گذشته در یادگار امام (ره)که اصالتا و اجالتا اصلا حکمی نداشت! هفته ها برعلیه مدیریت و سر مربی استقلال در ورزشگاهها شعار دادند اما کوچکترین واکنشی از رییس محترم کمیته انضباطی مشاهده نشد و حتی پیش از ورود هواداران استقلال به ورزشگاه، هواداران رقیب به گواه آرشیو خبرگذاریهای محترم تا توانستند علیه استقلال و سر مربی اش شعر سرودند اما کمیته انضباطی هیچکدام از آنها را ندید و هرگز درصدد جلوگیری از پروژه ای که هفته هاست ادامه دارد و در آن ارکان و مسئولان باشگاه استقلال مورد اهانت قرار می گیرند،برنیامد تا کار به اینجایی بکشد که امروز کشیده است!

شاید نمی دانند که این مسایل مورد قضاوت مردم (دوست و دشمن)قرار می گیرد!و شاید نمی دانند که نمیدانند و تصور می کنند که می دانند! شاید به حافظه تاریخی ضعیف مردم دل بسته اند و نمی دانند که این حافظه ها آنقدر ها هم ضعیف نیست که به یاد نیاورد آرش برهانی نه هتاکی کرد(به استناد گزارش داور)نه داور را لمس کرد و نه تمکین نکرد!شاید نمی دانند که او با کارت قرمز مواجه شد و هم به صورت شخصی و هم به صورت تیمی جریمه شد! سرمربی امروز استقلال که سر مربی دیروز تراکتور سازی بود امروز به جای دست مریزاد برای مبدل کردن تراکتور سازی به یک تیم بزرگ آسیایی توهین می شنود اما عدالت لابد حکم می کند که مظلوم تنبیه شود نه دیگران! استقلال داد دارد، فریاد تظلم خواهی دارد ،چه در رابطه با بحث های درصدی میهمان و میزبان و چه در باب زمان غلط و اشتباه و غیر قانونی برگذاری بازیهای لیگ برتر که تماما انگار چینش می شود تا استقلال را با مشکلات تاکتیکی و جسمانی مواجه کند و این آخری هم البته بحثی بود عجیب و حکمی بود از عجایب روزگار که انواع و اقسام محرومیت ها را برای این تیم میلیونی در نظر گرفتند و ندیدند آنچه را که بر استقلال طی هفته های اخیر گذشته است و می گذرد!

بد اخلاقی از سوی مکتب هفت دهه ای استقلال مذموم است و مورد تایید نیست اما بی توجهی به ریشه های اتفاقات و تفاوت نگرشها از سوی کمیته انضباطی که فرزندانش را به یک چشم نمی بیند و احکامش چشمها را گرد می کندبا کمال احترام مورد سوال و پرسش است! اینکه دهها مورد برای رسیدگی وجود داشته باشد اما در عرض کمتر از 24 ساعت حکمی به این سنگینی نوشته شود جای پرسش دارد و مظلومیت هواداران استقلال و سر مربی استقلال را به افکار عمومی دیکته می کند به ویژه آنکه مواردی بسیار سنگینتر وجود داشته که متذکر شدیم بیش از یکسال است که در نوبت رسیدگی صحیح است! 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط ایمان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :